Atlantis-indítás élőben, magyar kommentárral! | MCSE

Atlantis-indítás élőben, magyar kommentárral!

A NASA Atlantis űrrepülőgépe utolsó előtti útjára december 6-án indul, magyar idő szerint este 11 körül. Rakterében pihen az európai Columbus kísérleti modul, amit a Nemzetközi Űrállomásra szállítanak. A NASA TV az indításról szóló közvetítését a Cydonia és a Polaris Csillagvizsgáló csapata kommentálja a Polaris TV élő internetes adásában, 20:00-23:00 között. A három órás műsorban nemcsak erről a küldetésről beszélgetünk vendégeinkkel, de más űrkutatási témák is szóba kerülnek, mint például a DIRECT, vagy az amerikai elnökválasztás és a holdprogram kapcsolata, jövője. A közvetítés támogatója a Magyar Csillagászati Egyesület és a Fiksz Média. A műsor az MCSE és a Cydonia oldalán megtalálható linkeken lesz nézhető.