Az MCSE a Kutatók éjszakáján

Szeptember 28-án a budapesti Millenáris Parkban találkozunk olvasóinkkal és az érdeklődőkkel, a Kutatók éjszakája c. rendezvény keretében. Már 15 órától látogatható a Meteor-MCSE “stand”, ahol kiadványaink mellett a Nap is megtekinthető lesz, ugyanis derült idő esetén távcsöves bemutatót tartunk. Sötétedéstől az esti égbolt  érdekes célpontjait mutatjuk be.

Várjuk tagtársainkat és az érdeklődőket egy kis közös távcsövezésre a Millenáris Parkba!

Baján 16-22 óra között a Tóth Kálmán utcai Bajai Bemutató Csillagvizsgáló és a Bajai Obszervatórium Alapítvány stábja – csatlakozva az országos “Kutatók Éjszakája” akcióhoz, rendkívüli nyitvatartással áll az égi látványosságok kutatása iránt érdeklődők rendelkezésére szeptember 28-án, délutántól késő estig.

Győrben 2007-ben már másodszor csatlakozik egyesületünk a rendezvényhez. Az egyesület Győri Helyi Csoportja 20 órától a Győri Egyetemi Bemutató Csillagvizsgáló közvetlen szomszédságában, az Aranypart I. szabad strand melletti töltésen (Széchenyi Egyetem Kollégiuma mögött) távcsöves bemutatóval várja az érdeklődőket.

További csillagászati vonatkozású program az SZE Hangversenyterembe tervezett Foucault-ingakísérlet.

Linkajánló