meteor – az MCSE folyóirata | MCSE

meteor – az MCSE folyóirata

201609-meteor

Meteor – útikalauz a Világegyetemhez

A Meteor a Magyar Csillagászati Egyesület havi folyóirata. Célunk hírt adni a csillagászat legújabb eredményeiről, az égbolton megfigyelhető jelenségekről, egyesületünk programjairól. Cikkíróink, rovatvezetőink tanácsokat adnak csillagászati megfigyelések végzéséhez, csillagászati fotózáshoz, távcsőépítéshez. Számaink színes képmelléklettel jelennek meg. A Meteort író-szerkesztő gárda igazi közösséget alkot az olvasók és a megfigyeléseket végzők táborával: elég egy pillantást vetni a Meteorral a világ körül c. képgyűjteményünkre.

Folyóiratunk a legterjedelmesebb csillagászati témájú periodikaként jelenik meg magyar nyelven. Rovatvezetői és szerkesztői gárdánk társadalmi munkában, a tudás átadásának elhivatottságával végzi a megjelenő cikkek, feldolgozások, megfigyelési beszámolók összeállítását.

Az alábbi weboldal célja, hogy bemutassa a lap történetét, rovatait, szerkesztőségét, kereshető bibliográfiájával segítse a kutatók munkáját, valamint tájékoztatást nyújtson a folyóirat megrendelésével kapcsolatban.

A Meteor friss és korábbi számai megvásárolhatók a Polaris Csillagvizsgálóban.

Magyarországon terjeszti a Magyar Posta Zrt. Hírlap Terjesztési Központ. A kézbesítéssel kapcsolatos észrevételeket telefonon (06-1-767-8262) jelezzék.

A Meteor a Magyar Postánál is előfizethető.

20120901-rio