Csillagászati szakkönyvtár | MCSE

Csillagászati szakkönyvtár

Számos értékes kötettel rendelkező csillagászati könyvtárunk is van a Polaris Csillagvizsgálóban. A könyvtár nyitvatartási napokon (kedd, csütörtök és szombat) — kizárólag helyben olvasásra — az MCSE tagjainak rendelkezésére áll.

A könyvtár magvát az MCSE fokozatosan bővülő saját gyűjteménye adja, mely tagjaink, barátaink adományaival is folyamatosan gyarapodik.

A legújabb szakirodalom mellett számos antikvár könyv, folyóirat is megtalálható itt, gazdag háttéranyagot biztosítva cikkek írásához vagy kisebb kutatómunkához. Nem csak könyvek, hanem az ég alatti, távcsöves munkához szükséges csillagtérképek, katalógusok is rendelkezésre állnak. Több hazai és külföldi folyóirat is megtalálható a polcokon.

Könyvtárunk katalógusa immár online böngészhető.

20071103-konyvtar

Amennyiben valakinek vannak felesleges, megunt, duplán meglevő stb. kötetei, örömmel vesszük, ha felajánlja azokat közös könyvtárunk gyarapítására!