Üdvözöljük megújult honlapunkon!

Három az egyben

Honlapunk három egymáshoz szervesen kapcsolódó, de külön-külön is elérhető rovatból áll.
A Kiskun-honlaptól a korábbiaktól függetlenedett Schuminszky Nándor űrrovata, mely mostantól kezdve önálló életet él. Saját tartalommal, vendégkönyvvel, programajánlattal, linkgyűjteménnyel, kapcsolatfelvételi űrlappal és keresési lehetőséggel rendelkezik.
A Kecskeméti Planetárium is külön weboldalra került: általunk gondozott honlapján a legfrissebb programajánlaton és műsorokon kívül cikkek, hírek olvashatók. Saját fotógalériával, vendégkönyvvel és üzenőfallal rendelkezik.

Folyamatosan aktualizált főoldal

Az automatikus lekérdezési rendszer segítségével Ön a főoldalon mindig megtalálja a legújabb illetve figyelmére számot tartó cikkeket, híreket, programajánlatokat és egyéb linkeket.

Átláthatóbb menüszerkezet

Tömörebb, mégis átláthatóbb menüpontokkal igyekszünk látogatóink kényelmét szolgálni.

Részletes programajánlat

A menüpontban aktuális rendezvényeinkre, összejöveteleinkre hívjuk fel a látogató figyelmét.

Kategorizált képgaléria

Az elmúlt három év során felhalmozódott fotóanyagot rendeztük, kategorizáltuk, hogy átláthatóbbá tegyük a galériát. Közösségi életünket bemutató életünk mellett saját és hazai amatőrök csillagászati felvételei tekinthetők meg képgalériánkban.

Bővített, kategorizált cikkgyűjtemény

A honlapon elérhető csillagászati cikkek folyamatos bővítésére törekszünk. Várunk minden olyan komoly, amatőrcsillagászok érdeklődésére számot tartó csillagászati anyagot, melyet szerzője szívesen megjelentetne internetes oldalunkon.

Nyomtatható verzió/Elküldés emailben

Megjeleníthető minden cikk és hírek nyomtatható verziója is. Így nincs szükség a menüpontok és az egyéb grafikai elemek nyomtatására. Minden cikk emailben is elküldhető egy általunk megadott címzettnek.

Könyvismertetések

Keszthelyi Sándor csillagászati könyvismertetéseinek folyamatosan bővített, internetes változata. Az ismertetések rendezhetők megjelenés, szerző és könyvcím szerint, illetve a könyvismertetések tartalmában keresésre is mód van.

AAVSO-lista

A Rezsabek Nándor által összeállított anyag az elmúlt 22 év AAVSO éves jelentéseiben megjelent magyar észlelők és észleléseik adatait tartalmazza. Az új honlapon lehetőség van az adatok név és évszám szerinti lekérdezésére.

Kapcsolatfelvétel

Honlapunkról lehetőség van közvetlen üzenetküldésre, email használata nélkül.

Asztrobörze

A hazai amatőrök számára szeretnénk hirdetési lehetőséget biztosítani csillagászati tárgyaik, eszközeik hirdetésére (keres/kínál). A hirdetésre online módon, webes felületen keresztül lehet válaszolni. Újdonság, hogy a szöveghez kép is csatolható. Minden hirdetés harminc napig él, utána automatikusan törlődik a rendszerből. Lehetőség van keresésre és a felhasználó által megadott feltételek alapján (ár, kategória) történő lekérdezésre, szűrésre is. Az elérhető kategóriák: tükrös távcső, lencsés távcső, tükrök, okulárok, mechanikák, egyéb optikai elemek, fényképezőgép, számítástechnika, csillagászati térképek, könyvek, folyóiratok. Minden bővítési javaslatot szívesen fogadunk.

Látogatónk honlapunk teljes tartalmában kereshet, meggyorsítva ezzel a cikkek, információk elérését. Külön kereshetők a Kiskun Csoport, a Kecskeméti Planetárium és a Schumi-űrrovat oldalai. Ha valamit nem talál, bátran használja ezt a hasznos funkciót!

A használathoz sok sikert és kellemes böngészést kívánunk!