Magyar Csillagászati Egyesületek és Alapítványok Országos Találkozója

Időpont: 2010. április 9-10.

Helyszín: BKMÖ Speciális Közoktatási Intézményének díszterme, Baja, Barátság tér 18. (a helyszín már sokak számára ismerős lehet, hisz korábban ugyanitt rendeztünk meg egy hasonló, széles körű találkozót 2007. március 23-25. között. A tér az 55-ös főúttól két saroknyira található, a Szegedi úti téglás templom mögött, a vasútállomástól, a buszállomástól és az 55-ös főút és a vasútvonal kereszteződésétől egyaránt alig 3-5 perces sétára. Autósoknak bőséges parkolóhely áll rendelkezésére az épület előtt).

A végleges program a Bajai Obszervatórium honlapján olvasható.

VÁRUNK:
akár az egyesületi/alapítványi munkát bemutató fali posztereket és plakátokat, mindenféle nagyméretű, 2009. során használt demo és repi anyagot, plakátot, szórólapot, molinót! Ezeket a neves évre történő emlékezés jegyében kiállítjuk az átriumos aulában a rendezvény ideje alatt.

VÁRUNK TOVÁBBÁ:
az elmúlt 1 év alatt készült/vagy használt, a csillagászati ismeretterjesztésben jól alkalmazható bemutató eszközöket (akár házi-, akár gyári készítésűeket), amelyek nem “triviálisak”, nem közismertek, nem tucat-termékek… A kiállítás szintén az aulában lesz – a találkozó ideje alatt a kiállított eszközök őrzését biztosítjuk.

VÁRUNK MÉG:
bármilyen további programpontokra javaslatot, megtárgyalandó, megvitatandó kérdéseket, amit még a találkozó előtti napokban is betudunk illeszteni a végleges programba!

A JELENTKEZÉSRŐL:

Kérjük megadni a résztvevők neveit, a szervezetükben betöltött tisztségüket (ha lényeges), és hogy mettől meddig lesznek jelen terveik szerint. Külön kérjük pontosítani, hogyha akár a pénteki vagy szombati esti bemutatkozó blokkban, akár a
szombati főprogramban szeretne prezentációt vagy egyszerű diavetítést tartani. Ha konkrét címmel hivatkozik mondandójára, akkor a címet is kérjük megadni – ha nem, akkor csak a körülbelüli tartalmat. Projektor, hangszórók és vetítő laptop is rendelkezésre fog állni. Külön kérjük felsorolni, hogy milyen eszközöket és 2009. évi “plakát”-anyagot szándékozik elhozni és kiállítani.

A kiállítandó eszközöket / plakátokat szombat délelőtt, a reggeli után kérjük kirakni, a helyi szervezők által koordinált módon. Péntek este lehetőleg még ne, mert akkor még nincs őrzés.
* * *

A LEGÖTLETESEBB, LEGLÁTVÁNYOSABB ESZKÖZT/REKLÁMANYAGOT 10.000 Ft pénzjutalomban RÉSZESÍTJÜK!

(a legtöbb szavazatot kapott eszköz/plakát készítője kapja a díjat.

Szavazni majd a résztvevők – és az ONLINE NÉZŐK IS tudnak a rendezvény ideje alatt). Díjátadás: a szombati vacsora előtt.

* * *

Bővebb felvilágosítás a +36-79-424-027, +36-79-424-027, +36-20-9370-042 telefonszámokon.

HANGSÚLYOZZUK:

JELENTKEZÉS, és logisztikai jellegű kérések kommunikálása a szervezőkkel CSAKIS a fentebb közölt E-mail címen! Kérjük ezt a címet használni!

Megismételjük:talalkozo2010@electra.bajaobs.hu

A VÉGLEGES PROGAM: minden érdemi változás, módosítás fel fog kerülni a www.bajaobs.hu főoldalán kihelyezett “EGYESÜLETEK, ALAPÍTVÁNYOK TALÁLKOZÓJA” menüpont alatt. Ugyanitt találnak majd útbaigazító információkat is résztvevőink, időben.

– – – – – – – – – – – – – — – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

RÉSZVÉTELI DÍJ:

Kétféle
csomagot kínál a rendezvénynek otthont adó intézmény:

1.) teljes
körű: 10.000 Ft/fő (tartalmazza az éjszakai szállást, és valamennyi étkezést)

(szállás: az intézmény 3. emeleti vendég-szobáiban, 3-4 ágyas szobákban)

2.) szombati napijegy: 4.000 Ft/fő (csak a szombati étkezések és kávészünet)

Ezeket a jelentkezéssel egy időben tanácsos rendezni – de legkésőbb április 2 délelőtt! Kérjük, banki átutalást, vagy közvetlen bankszámlánkra történő pénztári befizetést választani!

Számlaszámunk: BKMÖ Csillagvizsgáló Intézet, Bajai OTP, 11732033-15542229

Az átutaláskor (pénztári
befizetéskor) kérjük a megjegyzés rovatba beírni a nevet (neveket), akik
befizetését tartalmazza az átutalt összeg, és a kulcsszót:
TALÁLKOZÓ-2010. Ha a különböző személyek eltérő időben érkeznek és/vagy
távoznak, úgy a kísérő E-mailben lehet részletezni a befizetett összeg
megoszlását.

Az április 6-i határidőig be nem érkezett befizetésekhez kapcsolódó jelentkezéseket töröljük, nem tudjuk figyelembe venni.

Természetesen a befizetésekről az egyesületnek/alapítványnak számlát tudunk kiállítani, amit a találkozón fogunk átadni. Kérjük a jelentkezéskor a számla kérési igényt, és a számlára írandó PONTOS nevet, címzést is közölni!

A jelentkezések és befizetések beérkezésének legkésőbbi időpontja:

2010. április 6.

FONTOS TUDNIVALÓK!

Felhívjuk mindenki figyelmét, hogy az étkezési- és a szálló létszámok leadási kötelezettsége miatt az ez utáni jelentkezések elfogadását nem tudjuk garantálni, ill. az utólagos, helyszíni KP befizetést sem tudjuk kezelni…

A minimális részvételi díj (4000 Ft) a találkozó fő napján való részvétel jogának megváltásának tekintendők (külföldön szokásos terminológia szerint: “regisztrációs díj”)! Ez független attól, hogy csak 1 órára ül-e be valaki, és nem kér ebédet, vagy kávészüneten sem kíván fogyasztani semmit…

A korábbi évek tapasztalatai alapján lehetetlenség követni, hogy pl. ki nem kér süteményt, vagy teát a kávészünetben, vagy magával hozott szendvicset eszik ebédre… vagy menet közben gondolja meg magát… Ugyanígy, a helyszíni befizetések
során aznap változott szándékok miatt rengeteg veszteséggel jártak a korábbi szervezések. Csak az valósítható meg, hogy a befizetések alapján előre jelzett igényeknek megfelelő mennyiségben rendelünk le mindent, és ezt mindenki joggal fogyaszthatja, mert befizetett rá.

A szállások is, a mosatási és porta-felügyeleti és egyéb költségek miatt is függetlenek attól, hogy csak egy vagy két éjszakai szállást használ fel az illető.

A befizetett kétféle “csomag”-nak megfelelően biztosított minden szolgáltatás jár a befizetőjének (ill. csoportos
jelentkezésnél a megnevezett kedvezményezetteknek) – de természetesen ezzel nem kötelező élni, ha pl. hamarabb el kell utazniuk, kijelentkezhetnek, de az emiatt “el nem fogyasztott” étkezések veszteségét el kell fogadniuk.

Bízunk benne, hogy 3 év után ismét egy tartalmas, hasznos programon vitathatják meg ötleteiket és gondjaikat a magyar csillagászati szervezetek.

Tervezett program:

2010. április 9. péntek:
17 órától: gyülekező, regisztráció, szállások elfoglalása
19 órától: vacsora (az iskola étkezdéjében)
20 órától: “Amire legbüszkébbek vagyunk” – csillagászati szervezetek rövid bemutatói a 2009 Csillagászat Nemzetközi Éve
legfontosabb, legsikeresebb akcióiról

2010. április 10. szombat:

09:00: a péntek este érkezetteknek (helyben alvóknak) reggeli az iskola étkezdéjében
10:00: gyülekező, regisztráció az iskola halljában, szállások elfoglalása
10:30: megnyitó, bevezető, eszközkiállítás és plakátkiállítás áttekintése
11:00: Az MCSE 2009. Csillagászat Nemzetközi Évi sikerei és tapasztalatai – 2010. évi tervek
11:30: egyesületek, alapítványok rövid beszámolói a tavalyi évről és javaslatai az idei évre; jelentősebb események beharangozói, ismertetői, kooperációs javaslatok előterjesztése, partnertoborzó; ötletbörze: mit és hogyan lehetne jobban; a finanszírozás kérdései… (kb. 20 perces prezentációk)
13:00: közös ebéd (az iskola étkezdéjében)
14:00- egyesületek, alapítványok rövid beszámolói a tavalyi évről és javaslatai az idei évre; jelentősebb események beharangozói, ismertetői, kooperációs javaslatok előterjesztése, partnertoborzó; ötletbörze: mit és hogyan lehetne jobban; a finanszírozás kérdései… (kb. 20 perces prezentációk)
16:00: kávészünet, asztro-bazár (az iskola halljában, a díszterem előtti átriumban) és eszközkiállítás
16:30- Új egyesületek, alapítványok bemutatkozása, terveik, együttműködő partner-keresési szándékok
(köztük: az újonnan alakult Erdélyi Magyar Csillagászati Egyesület és: a “Carpatica” Planetáriumi Szövetség!)
18:00: pezsgős köszöntő, vacsora (az iskola tankonyháján, jó idő esetén a szabadtéri kemencénél)
19 órától: “Amire legbüszkébbek vagyunk” – csillagászati szervezetek rövid bemutatói a 2009 Csillagászat Nemzetközi Éve
legfontosabb, legsikeresebb akcióiról

2010. április 11. vasárnap:

09:00: a helyben alvóknak reggeli az iskola étkezdéjében (a választások miatt lehet, hogy előző este kiosztott hideg elemózsia csomag formájában) és elutazás

A rendezvényre szervezetenként összesített létszámú jelentkezéseket várunk
E-mailben a: talalkozo2010@electra.bajaobs.hu

címre.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk:

Dr. Hegedüs Tibor felelős szervező

 

Ajánljuk...