Meteor folyóirat – útikalauz a Világegyetemhez | MCSE

Meteor folyóirat – útikalauz a Világegyetemhez

200511_metreklamA Meteor a Magyar Csillagászati Egyesület havi folyóirata. Célunk hírt adni a csillagászat legújabb eredményeiről, az égbolton megfigyelhető jelenségekről, egyesületünk programjairól. Cikkíróink, rovatvezetőink tanácsokat adnak csillagászati megfigyelések végzéséhez, csillagászati fotózáshoz, távcsőépítéshez. Számaink színes képmellékletekkel jelennek meg.

Folyóiratunk a legterjedelmesebb csillagászati témájú periodikaként jelenik meg magyar nyelven. Közel 20 fős rovatvezetői és szerkesztői gárdánk társadalmi munkában, a tudás átadásának elhivatottságával végzi a megjelenő cikkek, feldolgozások, megfigyelési beszámolók összeállítását.

A Meteor folyóirat honlapja bemutatja a lap történetét, rovatait, szerkesztőségét, kereshető bibliográfiájával segíti a kutatók munkáját, valamint tájékoztatást nyújt a folyóirat megrendelésével kapcsolatban.

A Meteor friss és korábbi számai megvásárolhatók a Polaris Csillagvizsgálóban.