Csillagfedések | MCSE

Csillagfedések

Szabó Sándor
9400 Sopron, Jázmin u. 8.
Tel.: (30) 253-8241
E-mail: castell.nova@chello.hu
Honlap: http://okkultaciok.mcse.hu/

Az okkultáció szakcsoport a Meteor fogyatkozások és csillagfedések rovatába rendszeresen észlelést beküldőket fogja össze.

Legfontosabb érintkezési pontunk az okkult levelezőlista, melyen olyan jelenségekre hívjuk fel a figyelmet, amelyek a nagyközönség számára általában érdektelenek: pl. kisbolygók csillagfedései, súroló fedések, bolygók csillagfedései. Itt lehetőség van észlelések és műszertechnikai kérdések megtárgyalására is.

Jelentkezni a listadmin@mcse.hu?subject=subs%20okkult-ra elküldött levéllel lehet.

Szoros kapcsolatot tartunk fenn a külföldi társszervezetekkel, ahová az észleléseket is eljuttatjuk.

A szakcsoport tevékenységét a rovatvezető foglalja össze, rendszeresen jelentkezik előrejelzésekkel és beszámolókkal a Meteor hasábjain.

A szakcsoport honlapja az okkultaciok.mcse.hu címen érhető el, melyen az általános információk mellett előrejelzéseket is találhatnak az érdeklődők.