Hullócsillag-vadászat augusztus 12-én, Ajkán (meteorit sorsolással) | MCSE

Hullócsillag-vadászat augusztus 12-én, Ajkán (meteorit sorsolással)

Mikor:
2017. augusztus 12, szombat @ 21:30
Helyszín:
Ajka, Nomádia Park
Kategóriák:
Címkék:

Az Úrkúti Csillagászati Klub és a Nomádia Park szeretettel várja a kicsiket és nagyokat egyaránt, hogy együtt láthassuk a Perseida meteorraj idei maximumát! Az INGYENES rendezvény látogatói között a program végén 5 meteorit szilánkot sorsolunk ki!

Augusztus 12-én 21 óra 30 perctől az ajkai Nomádia Park romantikus tóparti fövenyén Power Pointos vetítést tartanak a Klub tagjai a hullócsillagokról (meteorokról), de látható és kézbe vehető lesz az ÚCsK megújult meteorit gyűjteménye is!

22 óra 30 perctől mélyég objektumokat mutatunk be két nagy csillagászati távcső segítségével, illetve megkezdjük a Perseida-raj észlelését is, reméljük hogy elcsíphetünk néhány csodás tűzgömböt is!

A hullócsillag-vadászat egész estés program, így mindenki hozzon magával pokrócot/hálózsákot, polifoamot, meleg ruhát és némi elemózsiát.
Az augusztusi éjszakák hűvösek lehetnek így érdemes rétegesebben öltözni. A sál és a sapka sem elvetendő ebben az esetben!

Várunk minden kedves érdeklődőt a Nomádia Park hangulatos parkjában, egy izgalmas csillagászati estére!