Kiadványok megrendelése | MCSE

Kiadványok megrendelése

boltsarokA Polaris-bolt a Polaris Csillagvizsgáló nyitvatartási ideje alatt üzemel. Itt számos csillagászati könyvet, csillag- és bolygótérképeket, képeslapokat, CD-ket, hajtogatható napórát, stb. lehet vásárolni.

Igyekszünk a hazai könyvkiadás palettájáról — a Magyar Csillagászati Egyesület saját kiadványain felül — azokat a műveket beszerezni, és eljuttatni az érdeklődőkhöz, amelyek valóban használhatóak: szakmailag korrektek, és közérthetőek is egyben. Az Egyesület tagjainak egyes könyvekre (elsősorban a saját kiadásúakra) kedvezményeket is tudunk nyújtani!

A kiadványok a Polaris-bolt személyes felkeresése mellett az mcse@mcse.hu e-mail címen is megrendelhetők. Kérjük, hogy az ellenértéket átutalással (bankszámlaszám: 62900177-16700448), a megjegyzés mezőben a tétel(ek) pontos felsorolásával legyen szíves kiegyenlíteni.

A bolt távcsövek forgalmazásával nem foglalkozik! Műszervásárlási szándékával keresse az ezzel foglalkozó távcsőboltokat, szaküzleteket!